1/06/2012

Super školní hlášky

Vážení rodiče, oznamuji vám, že mě z vašeho syna pravděpodobně raní mrtvice.Stane - li se to, nepřeji si, aby mi šel na pohřeb.
Jezdí nosem po lavici, aby to pískalo.
Vaši dva synové mi přivřeli hlavu mezi dvě tabule a dobře se při tom bavili.
  • Snaží se kreslit kružnici podle pravítka, i když to nejde.
  • Přinesla do školy Dymogan a vykouřila učitelský sbor.
  • Směje se mi za zády drze do očí.
  • Už rok tancuji, jak vy pískáte. Nechtěli byste pro změnu pískat, jak já tancuji?
  • Při vyučování bouchá pytlíkem.
  • Zase se vykláníte z okna? Až někdo vypadne ven, tak opět budete tvrdit, že to nebyl nikdo z vás.
  • Kdo se v plavání utopí, tak v tělocviku propadne.
  • Neubližujte němým tvářím. Vždyť jsou to zvířata jako my.
  • Vy jste strašně neukázněná třída. Za chvíli to tady bude jako ve sborovně.
  • Já vás po tom blátě proženu, že se za vámi bude prášit.
  • Jak to, že nevíš, s jakými? Ženy si hrály s tvrdým a muži šli domů s měkkým.
  • Kdo se směje naposledy, brzy umře.
  • Kdo tu čučí jako tele, z toho vyroste vůl.Látku o rozmnožování si raději doma neopakujte

Žádné komentáře:

Okomentovat